staffordshirebullterrier

Alla inlägg under maj 2012

Av staffordshirebullterrier - 19 maj 2012 19:29

i hemma miljö :D

En underbar dag som började med en promenad ner till stan för fika på Nordells. Sen en sväng runt och kika. Bestämde oss för att åka till Carmeet'et för att kolla på massa utställda bilar-trevligt i solen :)

Zeppelin träffade på en häst och några andra hundar och han va så duktig så <3


SeanBanan var på "Bilbolaget" ett stort 50års event hos bilförsäljare Roy Andersson, lite skoj att kika på en massa nya bilar, blev allt sugen på en ny ;)


Idag fyller Clara 4år! Grattis mammas gumma <3 <3 du får få en prinsesstårta när du kommer hem!


Packat ner 20kg Vom og Hundemat, som pappa varit till Norge och köpt! 300:- för allt + att jag fick en kylbag med VoH tryck på :D Kul!


       


Ha det bra!

Av staffordshirebullterrier - 10 maj 2012 16:16

Har verkligen inte hunnit bloggat nått, hinner inte nu heller egentligen :P


Massa kurser, plugg & läsning (hund såklart, vad annars?) Hjälpinstruktör på både allmänlydnad och valp kurs på ABHK :D inofficiella utst + ringträningskurser som varit


Föreläsningar i massor, idag med Catharina Linde Forsberg, till söndagen i sthlm med Lars Audell, SWB-Värmlands 2dgrs tävling "majdraget" som nyss varit, samt allt omkring det.


Egen träning av min 10mån kille :)


och glöm inte husvagnen :P


+jobb & hem :D ändå känns det som jag glömt nått!

Men jag tycker det är jätte kul och får energi av alla möjligheter som erbjuds samt att få utvecklas och utbildas :D men det hade inte gjort något om det hade varit liite mer utspritt, men men tur att maj går fort för jag längtar ihjäl mig efter Clara!! Som jag ska hälsa på nu i helgen <3 <3


Ser fram emot SBTshow i Sanngrund den 26/5 i Norge :D det blir vår första officiella utst!



Ha det bra och ta alla möjligheter ni får! :D



En hemsk bild där jag är "kopplare" på vår wptävling som var 5-6 maj ;) Var inte den varmaste helgen att vara ut heela dagarna, men det va nog gött för vovvarna!

 

Ovido - Quiz & Flashcards