staffordshirebullterrier

Alla inlägg under juli 2014

Av staffordshirebullterrier - 10 juli 2014 14:07

Tjejerna är nu stora och mkt fina!
Mollie har ett toppen hem och det är roligt att få följa och se bilder på henne, tyvärr missade jag chansen att träffa dem i Gränna iår då vi stannade hemma.
Laney börjar grundas inför val av sport ;) i höst ska hon hd/ed röntgas och ögonlysas, MH väntar vi med till våren ev nästa höst. Kroppsmässigt är jag mkt nöjd och tycker hon ser balanserad ut mellan bull&terrier :) ska ställa henne och Zeppelin i skoghall (terrier) och på Ransäter int. Så vi se sen ;)

Njut av sommarn!

Av staffordshirebullterrier - 10 juli 2014 13:58

Igår gjorde jag och Zeppelin vår allra första tävlingsdebut i LK1 i Säffle. Jag anmälde oss mest för att känna på och åkte utan förväntningar. Så att vi slog till på 160p ett förstapris och 2:a placering av 8 tävlande va så himla skoj och det var med glädjetårar jag mottog vår allra första pokal teamkänslan är på topp och vi laddar nu taggat om för nästa tävling! #arvikabk

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards