staffordshirebullterrier

Alla inlägg den 29 november 2011

Av staffordshirebullterrier - 29 november 2011 19:53

Precis kommit hem från Karlstads djursjukhus, både Zeppelin och Clara är nu ögonlysta och båda U.A såklart :)


I Söndags var vi på valpkurs i skogen, det ösregnade så vi blev klassblöta, men vi hade kul och han jobbade jättefint på "aktivitets promenaden" Där man gjorde små roliga inkallning/följsamhets övningar och ökade värdet på sig själv i valpens ögon ;) Han är klockren min lillegrabb <3 Meningen ibland med övningarna var att hunden skulle vara ca 10m ifrån dig,men jag fick nöja mig om han var åtminstone 5m bort :) Såpass koll har han på mig! Räckte inte att vara tråkig heller för då sätte han sig bara och stirra uppmanande på mig hihi.

Vi provade även på lite sök :)


Clara har lite nya trix som snart sitter =) mer ska vi öva!


2 valpkursar till denna vecka :O haha och en inofficiell utställning till lördagen, så nu får vi allt ringträna lite mer!

Tomten kom tidigt iår så nu blir det systemkamera bilder framöver bara jag lär mig ;D hehe

Ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards