staffordshirebullterrier

Alla inlägg den 12 december 2011

Av staffordshirebullterrier - 12 december 2011 17:43

Zeppelin har drabbats av vad jag tror är kennelhostan :( Han går och snorar jätte mycket och nyser slem och små hostar såna djupa grova, dock inte mycket hosta så jag är inte säker. Han får vila och hållas sysselsatt hemma, ingen feber iallafall.Blev frisk och symtomfri snabbt,så va nog bara en släng av nått. Clara märker jag inget på än, som tur är. Tråkigt, ändå var jag superförsiktig på Avdentsutställningen bar honom till och med ut för rastningar för att jag inte ville att han skulle komma i kontakt med främmande hundar. Dock var det en livlig boxertik som ägaren framför oss inte hade koll på hela tiden som gång på gång stack nosen mot buren som mina

Idag tog jag och Clara därför tillfället i akt då lillen fick stanna hemma att ha lite egentid på en långis med massa trix bus och påhitt :D supermysigt och superkul hade vi, så hon har varit nöjd ändå sen vi kom hem för ett par timmar sen :P Vi verkar vara på rätt köl ang skendräktigheten som inte utvecklats mer men inte helt gått tillbaks då hon fortfarande bäddar lite i min strumplåda nattetid.

Förra veckan tog jag massa bilder på svansbarna i full bus karriär :) Onödigt många bilder men då behöver jag inte uppdatera på ett tag va? :P hehe

Godisjakt i lådan 

           

Kolla Claras tunga haha OCH kolla Zeppelins mördarlook nedan, hahaha fy hur han ser ut terroristen! Tur att Clara står ut med honom, de trivs väldigt bra ihop då båda har skinn på nosen, tål tuffa tag och brottningslekar

                     

Glada är de i alla fall mina små!

Hopp och skutt-leken

     

Nosa-leken

   

Himla tur att Claras Hurtta täcke är tåligt ^^ Han har en ful vana att hänga i det fast han inte får.

       

Vi ser fram emot julen, hundarna ska få julklappar de oxå! Undrar hur Zeppelinaren kommer behandla en julgran xD

Ovido - Quiz & Flashcards