staffordshirebullterrier

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av staffordshirebullterrier - 4 mars 2011 20:12

Jag kan sitta i timmar och irra in mig i stamtavlor och deras individer, Clara har rejält många stjärnor i sin. Nog för att det i England är ganska mycket linjeavel som det så fint heter men man får försöka späda ut det. Jag har kollat 12,13,14 led bakåt i hennes stamtavla, tyvärr fattas endel efter någon individ. Men ändå, jag hänförs av att kolla, finns många bilder på stamfäderna, den allra första i Claras 12leds tavla från 1948 :O wow!

En speciell som jag föll lite för Rouge Saga 1987 en jättesnygg kille <3 *dregel* 

  

3 stjärnor, bilden från 1949,

 

En awesome snygging till va :P

 

bild källa: Stamtavler.com


Jaja va inte så mycket att skriva om men en liten uppdate :)

Ovido - Quiz & Flashcards