staffordshirebullterrier

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av staffordshirebullterrier - 15 juni 2011 18:15

  Eftersom matte varit sjuk, så har vi sjusovit i soffan tittsomtätt, och såhär skönt bäddar jag i ordning åt mig själv för att fortsätta mitt mys när matte gör annat :) Japp sådan är jag, fast Ni kanske inte tror de så rockar jag även på att mysa <3 Dessutom regna det ju hela f.m igår så de gjorde ju inget ;)


Idag så har ja varit hos farmor, så nu är jag heelt slut här i soffan, pffu vi har busat och varit ute och promenerat i timmar nästan, jag fick gå med kopplet på backen i stan =) gissa om jag visa farmor vilken duktig tjej jag kan vara, gick jätte fint och snällt bland folk och allt! Hihi tror farmor blev lite förvånad över att ja kan, men ja fick ju massa gottis förståss ( får jag ju alltid av henne iofs)


Imorn ska vi till Torsby för swb-v medlemsmöte & grill (och träning för de andra hundarna) ska bli skoj!


Vi håller sakta men säkert på att klicka in "pang" du e död. men vi har inte kommit så långt ännu då Clara tycker det att lägga sig på sidan inte är helt ok :P men det lossnar nog. Spinn (snurra åt andra hållet) håller på att ta sig, men inte riktigt befäst ännu, och det ligger sent i bjuda på-reportoaren (heter det så?) Backa lika så, fast de bjuder hon inte på, men med att stå nära + "knä-tecken" + kommandot backa så funkar det bakåt ca 2-3 steg :D wiie


Hoppas på fortsatt sommarväder och underbara (snart friska) dagar :D

Ovido - Quiz & Flashcards