staffordshirebullterrier

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av staffordshirebullterrier - 9 januari 2012 20:10

http://afreestyle.wordpress.com/ är den här länken, meningen med den bloggen var ju att vi skulle fortsätta, dock kom något ivägen hela tiden för alla deltagare i freestylekursen. MEN till våren 2012 har jag iaf höga förhoppningar på att jag och Clara ska utvecklas mer. Hon är så fantastiskt rolig att jobba men och verkligen bubblar inför tricks och hon har sån enorm påhittighet och bjuder generöst. Vi var iväg på träningspass förut och det var bara så roligt. Jag blev ny inspirerad av att titta på videon (i länken) gud vad roligt det va om än en slitsam helg ;) huvudet va fullproppat med nya grejer.

Zeppelin växer som ni förstår till sig och är nu mer mammas grabb för han börjar ju bli stor. Det märks oxå i vardagstillfällen, så idag har vi fräschat upp små grunder :P Lär ju få fortsätta göra det en hel del, för här är det knäck i öronen och hormoner i knoppen :D Men jag ska låtsas att han e min bebis ett tag till faktiskt <3

Jag har satt upp små mål inför det nya hundåret och hoppas på flyt för oss så vi klarar uppfylla de flesta.

Ha en skön vecka därute :)

Ovido - Quiz & Flashcards