staffordshirebullterrier

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av staffordshirebullterrier - 15 juni 2012 21:35

Relativt tidigt på fm åte vi iväg till Jössefors, drog med lillebror Linus som nyss gått på sommarlov på en lång mys runda :) Kände att jag måste passa på att gå mina gamla smultronställen och visa honom lite samt se till att hundarna blev ordenligt avrastade, då de fått tillbringa större delen i bilen. För nu går flytten för min mamma och styvpappa  En hel jäkla lastbil har vi fyllt med möbler och gud vet vad, pust! Alleman som hjälpt idag har nog långa armar och slut på musten :P Att jag dessutom gick runt åkersberg innan allt bärande gjorde benen slut oxå ^^ haha kmr soova störtskönt!

Hundarna är oxå helt slut, de har fått raceat runt i min pappas trädgård (som bor/bodde granne med mamma) + i mammas utöver promenaden :) och självklart fick de märgben att gotta sig med i buren, just märgben är de fruktansvärt bortskämda med. Nu under sommarn kommer jag fylla tomma med vom og hundemat och frysa in.


Tog några mobilbilder på vår runda dock blev alla hemskt dåliga


Linus, Clara & Zeppelin <3

 

Underbar miljö, underbart fina hästar på bete :)

 

grymt gott kropp och knopp! gud va ja vill flytta från stan, trodde att jag efter att ha växt upp på landet ville bo i stan och visst har det sina bekvämligheter, men ack va fel ja hade, lantis är och förblir jag nog ;)

 

när vi närmade oss husen såg vi vacra tokiga höns & tupp?? de var helt lösa, hmm hade rymt eller håller dem sig kvar på gården tro? Ena regnbågsglansiga tuppen kom emot oss, clara blev som väntat heltokig!! tur hon är kopplad för det mesta!

   


Ha en trevlig helg alla! Imorn ska Zepp testa på lite agility =)

Ovido - Quiz & Flashcards