staffordshirebullterrier

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

SBT Open Show Sanngrund

Av staffordshirebullterrier - 1 juni 2012 23:21

Den 26/5 var vi i Norge på staffespecial.

Excellent men ingen placering bland 16 andra juniorer, bara mörka/svarta hundar gick vidare.

Bra och vettig kritik :) (vi vet att Zepp är en relativt outvecklad 11månaders grabb ;) )


Vi hade jätte trevlig, träffat nya folk och hade kanon fint väder!


En bild fångades på oss, inget vackert dock..

 

Önskar Zeppelin kunde bröstat upp sig lite mer, men just för dagen var det svårt. Man kan inte klandra honom då det inte kryllar av utställningar häromking och vi har helt ärligt inte kört stenhård ståträning :P Vi får väl se till att träna mer, mer och mer och på olika platser - jag behöver ju oxå träna som handler!

MEN min underbara kille skötte sig tokbra <3  Roligare och lättare kille att leva med är det nog inte så lätt att hitta många av :)


Sköt om er där ute!

Den 9/6 kommer Clara hem, älskade älskade gumman min!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av staffordshirebullterrier - 10 juli 2014 14:07

Tjejerna är nu stora och mkt fina! Mollie har ett toppen hem och det är roligt att få följa och se bilder på henne, tyvärr missade jag chansen att träffa dem i Gränna iår då vi stannade hemma. Laney börjar grundas inför val av sport ;) i höst ska...

Av staffordshirebullterrier - 10 juli 2014 13:58


Igår gjorde jag och Zeppelin vår allra första tävlingsdebut i LK1 i Säffle. Jag anmälde oss mest för att känna på och åkte utan förväntningar. Så att vi slog till på 160p ett förstapris och 2:a placering av 8 tävlande va så himla skoj och det var med...

Av staffordshirebullterrier - 15 maj 2014 21:33

Vi har fortsatt vår träning men fått flytta ut vår debut plan jag och zepp. Hände lite tråkigheter ikring oss och därmed träningsvila! Men för lillrompan Laney har det blivit lite mer och det har hänt massor med allt :) såklart, efter sitt första löp...

Av staffordshirebullterrier - 17 april 2014 20:04

Ojsan hoppsan vad vi inte bloggat på evighet :P men vi finns numer oxå på instagram som SLCZL vår lilla familjs initialer ;) vi har som de flesta tinat upp och vårens alla aktiviteter har startat o kalendern fullbokad :) Zeppelin med tävlingslydnad, ...

Av staffordshirebullterrier - 13 augusti 2013 17:44

De växer nått så otroligt och utvecklas till små hundar. Söker mer närhet och börjar uppskatta mys ...

Ovido - Quiz & Flashcards